Klantenservice: info@saelshop.nl

Shopping cart - Subtotaal winkelwagen:€ 0,00

Meest gestelde vragen

 

Waarom moet ik een gebruikersprofiel aanmaken ?

Voordat je een bestelling plaatst, kan je een gebruikersprofiel aanmaken. Dit is niet verplicht maar is wel handig.
Als je inlogt op je gebruikersprofiel, worden je persoonlijke gegevens opgehaald. Je hoeft ze dan niet steeds opnieuw in te vullen als je een nieuwe bestelling plaatst.

 

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten - kunnen jullie mij helpen?

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik op de link “wachtwoord vergeten?”. We sturen je een e-mail met informatie over hoe jij je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

 

Waar vind ik meer informatie over Saelshop?

Algemene informatie, nieuws en acties kan je dagelijks terugvinden op social media. Twitter,Facebook en Instagram. Wij raden ja daarom ook aan ons te volgen zodat je altijd op de hoogte bent van de nieuwe artikelen, aangevulde voorraad en leuke kortingsacties!

 

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?

Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je je bestelling hebt afgerond. Als een artikel heel populair is, kan het zijn dat het nog beschikbaar was toen je het in je winkelwagen plaatste, maar dat het was uitverkocht op het moment dat je afrekende.

 

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?

Stuur een mail naar info@saelshop.nl

 

Hoe kan ik zien of mijn bestelling al onderweg is?

Zodra wij jou bestelling versturen krijg je via het opgegeven emailadres een bevestigingsmail met daarin een track & trace link. Hier kan je alles terugvinden over jouw bestelling.

 

Waar moet ik mijn kortingscode invoeren als ik online aan het shoppen ben?

Plaats het artikel in de winkelwagen. Voordat je klikt op (ga door naar afrekenen, vul je de kortingscode in links naast het betaaloverzicht.

 

Ik wil mijn bestelling laten inpakken, kan dat?

Ja! bij Saelshop is het nu mogelijk jouw bestelling als cadeau te versturen. Je kan kiezen tussen twee verschillende cadeauverpakkingen.
Zodra je naar afrekenen gaat, zie je rechts een cadeauverpakking met de tekst (klik hier voor uw verpakking). Hier kan je aanvinken welke cadeauverpakking je wilt.
De extra kosten voor het laten inpakken zijn 2,95 euro.

 

Zijn mijn creditcardgegevens en persoonlijke gegevens veilig?

Saelshop garandeert dat je gegevens absoluut veilig zijn bij ons. Alle gegevens worden in versleutelde vorm verstuurd zodat alle vertrouwelijke informatie volledig beveiligd is.

 

Hoe kan ik betalen?

Saelshop biedt verschillende betaalmogelijkheden. Je kan betalen met:

-       PayPal (via Mastercard, VISA en American Express)


-       iDeal (internetbankieren)


-       eMaestro

-       Cadeakaarten (fashioncheque)

  

Ik wil mijn bestelling retour sturen, wat moet ik hiervoor doen?

Vanwege een nieuw project waar wij jullie helaas nog niets over mogen zeggen, zijn wij een totale leegverkoop begonnen.

Dit betekend dat de gehele Saelshop collectie met flinke kortingen de deur uit gaan!

LET OP! Dit betekend ook dat artikelen gekocht vanaf 15 december 2016 niet meer geruild of geretourneerd kunnen worden.

(Bestellingen die wel geretourneerd worden na deze data, nemen wij niet meer in behandeling en zullen ook niet terug gestuurd worden)

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?

Als wij jouw retour binnen hebben, storten wij het geld binnen 7 werkdagen terug op jou rekening. Het is per betaalmethode verschillend hoelang het duurt voordat het geld terug is op jouw rekening.
Ideal betalingen zijn binnen enkele dagen terug gestort. Heb je dezelfde bank, dan zal het geld diezelfde dag of de dag erna al terug geboekt zijn.
Betalingen via creditcard duren iets langer. Dan kan het een week tot twee weken duren voordat het geld terug gestort is.

 

Volgens de track&trace link is mijn pakket afgeleverd maar ik heb niets ontvangen, wat nu?

Bestellingen die niet zijn aangekomen dienen binnen 7 dagen bij ons gemeld te worden door te mailen naar info@saelshop.nl. Wij zullen vervolgens een onderzoek laten instarten bij TNT post.
Indien jou bestelling niet meer bovenwater komt zullen wij, indien mogelijk, opnieuw versturen. Mocht jou bestelling niet meer voorradig zijn, dan zullen wij het aankoop bedrag volledig retourneren. Alle vermiste zendingen die na 7 dagen gemeld worden kunnen wij niet meer in behandeling nemen.

LET OP: Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zoek raken van retour zendingen.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Saelshop stelt zich ten doel alle bestellingen binnen 1 a 2 werkdagen te versturen. Bestellingen worden verwerkt zodra je betaling is goedgekeurd. In het weekend geplaatste orders worden op maandag verwerkt. Nadat wij je bestelling en betaling hebben ontvangen, krijg je een orderbevestiging per mail. Hou er rekening mee dat tijdens de feestdagen de levertijd langer kan zijn dan 2 werkdagen.

 

Ik heb mijn aankoop betaald met de officiele fashioncheque maar wil mijn bestelling retourneren, krijg ik nu hiervoor geld terug ?

Nee, zodra je bij ons een aankoop met de fashioncheque hebt betaald, zullen wij hiervoor een tegoedbon schrijven.